Snygga, svenska tjejer

Är inte alla tjejer i Sverige väldigt snygga?
Jag har funderat på det, såg några på bussen senast idag. Har hört från andra länder att vi klär oss rätt bra (talar inte för mig nu :P) och alla tycker ju att tjejerna i Sverige är snygga.
Och väldigt sexuellt aktiva ryktas det väl om också, man ska väl ta det med en nypa salt.
Men ofta när man går på stan så ser man otroligt bra klädda tjejer. Det är som om att mysbyxor inte finns, alla är propert klädda eller rockchica eller bohotjejer.
Det är kul att kolla på folk på stan hur de klär sig, jag får nästan alltid inspiration!
Sedan vore det ju kul om plånboken matchade fantasin men men, det kanske ordnar sig någon dag. :)


Nu sitter jag och kikar på massa avsnitt av The Hills. Väntar på kusinen som jag fått tag på iaf. Har inte lust att göra så mycket, vill mest vänta på att jag ska till flygplatsen för att hämta upp älsklingen. <3
Usch, vad jag tjatar va? :P
Undrar om det blir hemmakväll eller kalas idag. Får se hur Albin känner, om han är jetlaggad eller så. Aja. Nu ska jag kika lite till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0