Shopping!

Nu har jag varit nere på torget och inhandlat några viktiga saker.


Alla viktiga saker! Mer eller mindre. :)


Jeans från Gina Tricot.


Albin ska förhoppningsvis hjälpa mig imorgon eller iaf innan vi åker till Danmark. Han hatar det men jag ber honom inte sååå ofta.


Färgglada tajts från Gina Tricot!


En liten tång är aldrig fel att ha hemma.


Inte en klädrulle heller.


En liten modetidning är trevligt på tisdagarna.


Gillar Biotherm. De gör mig mjuk! :)


Ska prova wigwham också, många har sagt att den är så bra så vi får väl se :)


Köpte också världens sötaste lilla halsband på Gina!


Älskar det! <3


Rosetten är också jättefin. Det är nog mitt nya favorithalsband.


Glömde ta kort på träningströjan jag fick i födelsedagspresent. Den ska invigas idag!

Nu hade jag tänkt att slappa en liten stund och se ett avsnitt av The Hills och sedan tänkte jag packa. Uppdaterar later!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Åh, älska älska älska halsbandet!!

Jag inhandlade ett liknande nästan (utan rosett) på H&M för ett tag sedan, Lindex har också haft fina<3 Älska budgetsmycken, så en kan köpa mååånga!

2010-10-12 @ 17:05:25
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0