Regnig dag

Inatt har det blåst mycket och jag antar att det har regnat också, och det fortsätter nu på morgonen. Ganska mysigt väder eftersom jag kommer vara inne mest hela dagen men mindre mysigt att tvättstugan inte ligger i samma hus som vår lägenhet utan på gården så jag måste ut iaf, flera ggr dessutom :P
Jaja, jag får ta gummistövlar.



Idag ska jag dessutom träna! Tränade ju förra tisdagen och nu är det dags igen. Kom på igår att på torsdag ska Albin och hans föräldrar och jag gå på Hagmans Konditori med Galenskaparna &After Shave. Det kommer säkert bli roligt, jag tror vi har bra biljetter också :) Men det var en sån grej jag helt hade glömt bort, strange.
Igår på jobbet skrev jag en liten To Do-lista, på saker jag måste fixa. Har nämligen kommit på att mitt leg går ut i december, så jag måste fixa nytt. Med nytt foto, yay! Tycker inte om det andra som jag skaffade i gymnasiet :P

Men men, nu ska jag gå och duscha. Skriver sen!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

galenskaparna är ju skitroliga!

ta massa kort om du ska gå o släng in sen här, vettja!

2010-10-19 @ 09:25:26
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Vad kul. Nu har jag lagt till dig. Har du lagt till mig? =)

2010-10-19 @ 10:57:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0