Packning

Det är svårt att packa. Man vet aldrig vad man kommer att behöva. Och jag är så bra på att packa ner för mycket saker, så ibland måste jag låna lite plats hos Albin. Men denna gången ska jag verkligen försöka att bara använda min väska!


Allt detta plus lite till ska ner i min lilla väska.


Klänning, kavaj, kofta och kostymbyxor - man vet ju aldrig när man kan behöva det!


Tröjor, trosor, strumpbyxor, smink, parfym, strumpor och en liten väska. Allt behövs!


Och ett par fina skor.

Vi ska vara borta i två nätter. Är jag galen? Funderar också på att packa ner en kjol också, man vill väl inte gå med samma klänning två kvällar? :P Vi får se vad som får plats mer. Nu är det väl bara saker som jag använder varje dag som inte är nerpackade.
Svårt med packning när man vill vara fin 24/7.
Nu ska jag slappa tills jag ska träna, vid sex-tiden. Kom på mig själv igår att yogan inte blev av (men det var ju Top model då!!) så idag ska jag verkligen komma iväg! Kanske tar en bild på mig i träningskläderna sen, får se. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååhhh de där skorna känner jag igen! har exakt likadana ;)



jag tycker också det är sjukt svårt att packa. känns nästan som det är jobbigare att packa ju färre dagar man ska vara iväg :P

2010-10-13 @ 23:44:09
URL: http://corniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0