Movienight!

Nu har vi precis hunnit tillbaks från bion!
Internet har inte velat funka medan jag har haft tid så nu är det först som jag bloggar. Men jag har lite bilder från kanelbullebaket iaf. Tyvärr verkar inte det vilja funka. :(
Internet är inte min bästa vän hos mamma. Min dator och mitt internet hemma är så mycket bättre! :)

Imorgon är det jobb som gäller, och på kvällen ska vi äta risgrynsgröt till middag. Supermums!
Tisdag är jag ledig och då ska jag hem och greja lite, och förhoppningsvis blogga massor. Och kanske städa lite :P
Jobb onsdag och på torsdag är jag ledig, och då kommer Albin hem!!
Yay! På söndag ska jag ha födelsedagsfika också, all släkt är välkommen, bara ni meddelar innan :P Det blir bullfest och kladdkakefest :)


Jag hade en sån fin piffig outfit ikväll men den fick jag såklart inte kort på och även om jag hade fått det så hade det nog inte gått att lägga upp ändå :P Nu myser vi lite framför TV:n och ett Best of-avsnitt av Top Gear.
Bion var förresten bra! Inte alls värd en etta, som någon på GP tyckte. Vi såg massa fina ställen i Rom som vi vill besöka, så det var rolig "träning" :)
Jag ska försöka blogga imorgon så vi hörs nog då. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0