Minitävlingen avslutad

Avslutar tävlingen fast jag bara fick en (rätt) gissning :P
Det var från Emelie och hon svarade Audrey Hepburn, vilket var väldigt rätt. Men svårt för mig!
Har ingen klänning än. Lite panik, men har kikat runt på nätet igår och hittade några jättefina så jag ska ut och leta lite i stan efter jobbet idag.


Fina Audrey!

Det blir en utmaning att försöka få till hennes frisyr men om det inte går kan jag i värsta fall göra en knut och säga att jag är en modern Audrey. Sådeså :P
Nu måste jag sticka!

Kommentarer
Postat av: Robert

Tycker du har perfekta modell-ögon haha :D

Va händer ikväll - nåt spoooky? :P

2010-10-29 @ 15:57:14
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0