Kanelbullar!

Yes, imorgon är det ju Kanelbullens Dag, och då måste man ju äta kanelbullar och de godaste är väl de som man gör själv, inte sant? :) Så därför har det varit dåligt på bloggfronten nu på morgonen. Och dessutom för jag sov till halv tio, det kan ju ha spelat in lite grann...

Men alltså, fullt upp idag! Degen jäser just nu, så jag har inga bra bilder än, ni får dem sen. Och så ska vi hinna hälsa på farmor, kanske promenera, göra en stek och sedan gå på bio vid sex-tiden. Hör ni vad mycket som ska passas in på typ sex timmar? Ja jisses...
Mamma råkade räkna lite fel på degen, så istället för 50 bullar blir det det dubbla! Oj, vad synd, stackars oss som måste äta upp alla dem... :D

Men jag kommer in med inlägg senare, nu ska jag blåsa håret och kolla om degen har jäst färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0