Ingen tid att slösa!

Jag låg och funderade igår. Idag börjar jag tio, igår gick jag upp vid tio. Jag kommer hem vid tre idag, och igår började jag vid tre. Jag slösar alltså ingen tid idag!
Är redan vaken och rätt pigg måste jag nog säga. Igår somnade jag efter tolv, vaknade till vid typ fyra och höra grannarna (??). Vaknade vid kvart över sex, toaletten, sova lite till tills halv åtta och sedan gick jag upp och var pigg. Helknasigt. Men men.

Undrar vad som ska hända idag?
Jobb, förstås. Tvätta. Kanske baka två kladdkakor också, så slipper jag tänka på det imorgon. Annars var det nog inget mer jag ska göra. Då kan jag slappa resten av dagen! Yay! :)
Hoppas ni får en fin lördag, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0