Höstigt

Nu ikväll när jag gick hem från bussen så var det riktigt höstväder. Det småregnade lite samtidigt som det nästan var mörkt och det blåste och var lite kallt. Massor av gula, röda och oranga löv överallt.
Ganska mysigt, iaf när man sitter inomhus i myskläder i soffan.
Det ska jag iaf snart göra, för snart börjar Top Model!
Hoppas någon jobbig människa åker ut, det kan ju inte bli kaos i varje avsnitt. Hur kul är det att se ghettobrudar, som de kallar som själva, hålla på att bråka?
Jag tycker det är roligare att se duktiga tjejer som verkligen vill bli modeller och som är schyssta och inte håller på och vill starta catfights hela dagarna.

Jag har nästan läst klart alla blogginläggen, iaf de från imorse :P Ska kolla om det har kommit massor nu när jag varit på jobbet också, vilket det säkert har. Hörs efter programmet!

Kommentarer
Postat av: luffi

visst är hon! hehe haft en bra dag i övrigt?kram

2010-10-18 @ 21:09:35
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

jo jag har haft det bra! tackar!! =)

2010-10-18 @ 22:38:39
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0