Home at last!

Hej, nu är jag hemma igen! Skönt.
Jag var så himla trött imorse när jag gick upp vid åtta. Hade dessutom drömt jättekonstigt om hästar och gamla kompisar och sedan släkt och en hamster och teaterföreställningar och sjukdomar som botades med att någon hittade ett kvitto på tuggummi och sa "Det gör inget, jag har kvitto!".
Helt sjukt som ni hör :D

Skulle äta lite risgrynsgröt så jag tog för mig och fixade med kanel och mjölk och började äta. Men vad kall den var. Hade såklart glömt att värma den först. Så himla trött var jag.
Jaja, nu är jag hemma iaf. Ska städa lite och sedan gå och kolla vart Friskis & Svettis ligger här i Frölunda. Kanske köpa ett kort också, om det finns några som passar mig.
Har tagit en dagens alldeles nyss men kom precis på att min kamerasladd är hos mamma och pappa. Suck! Men jag har nog någon mer här, får leta lite.
Kommer in med ett inlägg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0