Headerplanering

Nu är jag inte sur längre, utan glad och vän med älsklingen :)
Vi sitter och planerar min header, jag vill göra om den jag har nu och fixa en fin med foto på mig och andra färger och ändra nästan allt på hela bloggen! :P
Jag vill himla gärna bli fint fotad, i fina kläder så jag känner mig fin och med bilder som jag blir nöjd med och inte bara tycker är okej. Och ha dem i bloggen.
Har några planeringar på vad jag kan ha på mig redan, förstås :P

Måste börja planera på vad man kan ha med sig på lill-resan. Det är ju bara en weekend så vill helst inte släpa med mig en stor väska. En fin klänning och ett par byxor plus tröjor, tror jag att jag ska satsa på. Kanske ett par skor till, men det kan bli trångt då :(


Funderar på att ta med denna fina från MQ.

Vi får se hur det går. Söt-Albin hade köpt en påse med ostbågar till mig, så vi ska ha myskväll senare och kanske se någon film! Idag igen :P Kanske blir det I love you, Philip Morris eller Where the wild things are. Vill se båda men bara en idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0