Hagelväckande

Ungefär halv åtta vaknade Albin och jag av att det haglade brutalt utanför vårt fönster. Men nu skiner minsann solen! Himla konstigt väder, jag tror att det har fått spatt.
Det vet inte hur det ska bete sig, därför snöade det lätt igår och på kvällen så regnade och blåste det.

Yes, idag är det iaf fredag, yay! Jag jobbar idag och inte imorgon som jag brukar. Sovmorgon imorgon alltså, whoho! Har inte planerat vad som ska hända i helgen än men jag tror bestämt det blir bio imorgon eller på söndag. Och så ska jag försöka ta mig iväg och träna lite på söndag också.
Kommer kanske in med en dagens innan jag sticker till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0