Förmiddagsinlägg

Tänkte skriva "god morgon" men det är ju förmiddag så det passar inte så bra. Om en timme ska jag klippa mig så jag borde nog skynda mig lite och klä på mig och sånt!
Direkt efter klippningen åker Albin och jag till mormor och morfar och hälsar på och äter lunch. Efter det sticker vi in till stan för att jag ska få kika lite efter klänningar och Albin ska försöka få ihop en dräkt till sig.
När vi har sprungit klart i stan är det nog dags för Ikea! Vi ska köpa hängare inne i badrummet och en garderob. Vad jag vet, man brukar alltid komma därifrån med mer än vad man planerade :P
Kanske en växt eller två, borde jag köpa. Det ser så tomt ut i våra fönster utan växter.

Jag lägger nog in ett inlägg som publiceras medan jag är borta. Annars hörs vi väl senare :)

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha precis. Åh fick du toblerone, LYX!

2010-10-28 @ 10:20:27
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Robert

Vi tänkte oss också ett borgerligt bröllop först. Men när vi fick reda på att det är gratis att gifta sig i kyrkan så tog vi det direkt. Vi hade turen att få en av Sveriges finaste kyrkor :D

2010-10-28 @ 10:52:26
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0