Festfredag

Alla är väl ute och festar, antar jag. Men inte jag!
Jag har haft en ganska jobbig dag. Jobbade medan det regnade. Efter det åkte jag in till stan för att kika på klänningar. Tyvärr hade inte H&M samma utbud som de har på nätet, så jag hittade ingen långklänning. Provade massor av klänningar i massa olika butiker och humöret sjönk samt självförtroendet. Kläderna satt inte snyggt, det var inte rätt klänningar, jag är för tjock, klänningen är för ful m.m. m.m... Ni vet. När man börjar åka neråt i den spiralen är det svårt att ta sig upp. Och till råga på allt var jag hungrig också.
"Ska du verkligen äta när du tycker att du är tjock?" tänkte jag. Tydligen. Albin mötte upp och var snäll och bjöd mig på mat. Efter det stack vi iväg på Improkväll. Massor av kul, skrattade så jag grät!
Visserligen var det lite jobbiga folk där men det tänker vi inte på.

Imorgon ska jag jobba lite och efter det hem och städa och baka och handla lite godis och sånt inför maskeradfestligheterna. Fixade ändå en fodralklänning som inte var ända ner till fötterna men nedanför knäna iaf, och jag får väl leka modern Audrey om inte annat.
Visar imorgon.
Nu ska jag nog bygga lite garderobslådor så det ser fint ut. Och sedan sova. Så jag bloggar imorgon igen, även om det inte blir mycket trafik på bloggen imorgon eftersom det ska bli festligheter.
Men jag hoppas att ni får en bra helg och inte mår dåligt som jag gjorde idag! (Nu har det vänt)

Kommentarer
Postat av: Robert

Okej ja då får du ta det lugnt med spoookigheterna :P

Hur går det med lådorna? Själv ska jag snart se en skräckis med Sofie.

2010-10-29 @ 22:17:21
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0