En riktig surpuppa

Japp, det är jag det just nu.
Jag vet inte varför men jag tycker det är så jobbigt när jag har varit och jobbat och så kommer man hem och så är det inte diskat. Disk från igår dessutom, massa disk med stekpanna och glasform och tallrikar.
Suck. Jag är inte pedantisk men det ser ju inte trevligt ut.
Så jag är sur, även fast Albin diskar just nu.
Och så är jag kanske sur för det är tvättdags snart. När jag bodde hos mamma kunde jag tvätta när jag ville, hänga tvätten när jag ville osv osv utan att någon snodde min tvättmaskin eller så. Och jag behövde inte gå ut utomhus och sedan till ett litet hus för att tvätta, för det fanns ju i samma hus. Stor suck.

Så idag är mitt mål att vara glad innan dagen är slut. Ska försöka vara på bättre humör och göra roliga saker. Imorgon hade jag tänkt att träna på Friskis för första gången. Vet inte hur man ska ställa skor och jacka och sånt, vet inte vilken sal passet ska vara i, så jag får cykla dit en stund innan det börjar så jag kan fråga och kolla runt lite mer. Men det känns bra att jag tar tag i det! Ska träna på tisdag också, då är jag ledig. Sedan hinner jag nog inte mer nästa vecka eftersom vi ska till Danmark.
Men men, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0