Duschvärme = kärlek

Morgon! Jag var så trött när jag skulle gå upp när klockan ringde. Och när jag stod i duschen och det äntligen blev varmt, ville jag inte gå ur den. Det är ju så skönt på kalla morgnar med en varm dusch!
Kände inte för att klä på mig, för då är det ju kallt för en stund.
Hemska tanke. Jaja, nu är jag iaf påklädd och nästan färdig för att gå till bussen. Solen lyser men jag undrar hur kallt det är. Vi har ingen termometer så jag vet aldrig hur jag ska klä mig rätt. Jobbigt läge.

Det hade ramlat in massa nya läsare igår, mer än vanligt. Superskoj! Man kan hoppas att man gör något rätt då. :P Men folk är lite dåliga på att kommentera saker... :P Jag vet, jag är också dålig på sånt. Jag brukar oftast läsa bloggar men inte kommentera eftersom man aldrig får något svar från större bloggar, även om kommentaren publiceras.
Men nu ska jag fundera ut vilken varm tröja jag ska ta. Vi hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0