Dagens outfit

Hej och hå, jag har bytt några ggr idag, för jag har sprungit runt och svettats och nu när jag tagit dagens känns det som att jag vill byta igen :( Jobbigt!
Är van vid att det är kallt hos mamma och pappa så nu när jag har kommit hit är det ju dödsvarmt! :P I-landsproblem. Jaja, dagens var det ja!


Ser lite konstig ut men jaja. Byxor: Gina Tricot. Kofta: Rut m.fl. Linne: Gina Tricot.

Väldigt enkelt, typ. Och dessutom utsläppt hår. Ibland tycker jag det är så irriterande, det är ju så lätt attbara sätta upp det. Men idag var det inte en sådan dag.
Snart kommer svärföräldrarna och hämtar upp mig så vi kan hämta hem deras son (och min älskling). Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0