Bilder från igår

Nu verkar det funka att få upp bilder, så det får ni nu!


Jag hade massa fina bullformar, det gör allt så mycket roligare att baka :)


Degen jäste bra!


Den var hög men vi hade för lite mjöl men det ordnade vi.


Mamma hjälpte till och höll koll på mig :)


Yay, nästan klara!


Vi lyssnade på massa LP-skivor medan vi pysslade. Men at Work och Fleetwood Mac gick mest.


Färdigt!

Tur att det funkade med bilder idag iaf, hade varit trist annars. Snart drar jag till jobbet! Imorgon ska jag förresten på yoga med mamma. Det var himla längesen. Vi går på kvällen, vilket är rätt tur. Om man går på morgonyoga, då händer det att man somnar :P Jag har aldrig somnat men det har varit rätt nära. Men det känns skönt att få sträcka ut kroppen och göra bra övningar. Måste fortsätta med yoga, det känns alltid så bra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0