Äntligen torsdag!

Det är äntligen torsdag och om några timmar kommer Albin hem!
Jag sitter fräsch och nyduschad och ska snart ta bussen hem med alla mina mängder av prylar! Förstår inte riktigt hur jag ska få plats med allt på bussen men det ordnar sig nog.

Drömde som vanligt jättekonstigt. Undrar om inte jag drömmer varje natt... Hmm.
Iaf, inatt handlade det om en gammal klasskompis som tröttnade på en fest och det gjorde jag med, så därför letade vi efter en skrotbil (?) att åka iväg med. Han var alltså lite kriminell, vad jag förstår. Och så blev vi såklart jagade och han blev skjuten i benet och då var vi i något asiatiskt land och ingen ville ringa polisen åt oss. Jobbigt läge. Någon svensk kvinna sa att vi skulle visa att vi hade pengar (för det hade vi) och då ringde de motvilligt efter polisen. Och precis då började min mobil vibrera så jag vaknade med ett ryck, bokstavligen talat.

Yes, så kan det gå. Men nu ska jag ta på mig och gå iväg till bussen. Hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0