3 år tillsammans

Idag har älsklingen Albin och jag varit ihop i tre år och förlovade i 2 år.
Tyvärr är han inte här och "firar" tillsammans med mig men vi ska snart åka till Köpenhamn, bara vi två, och fira på det viset. Inte denna helgen, inte nästa men helgen efter det åker vi iväg på en liten weekend!
Det ska bli jättekul, jag har aldrig åkt utandför Sverige med bara Albin.
Och hur ska jag förstå vad danskarna säger? Mölemö.. Det får Albin fixa isf. Men det ordnar sig, man har ju engelska i värsta fall också. Men lite pinsamt är det allt att jag inte fattar vad de säger. Norska klarar jag rätt bra, eftersom vårt sommarställe ligger rätt nära norska gränsen. Men danska är jättesvårt.

Jaja.
Idag har jag mycket tid att göra onödiga saker på eftersom jag inte börjar förrän tre. Så jag tänkte spela om mitt Murder on the Orient Express, med Poirot alltså. Det bästa är att det är Poirot från serierna, David Suchet, som gör rösten i spelet! Det är inte alltid man har sån tur :)
Och så kanske jag ska läsa lite i guideboken. Jag hade tänkt att se på lite anime, Fruits Basket, men jag råkade såklart ta fel fodral. Istället för första dvd:n, tog jag den fjärde. Och det var så länge sen att jag helst vill se om från början :P
Men jag ska nog hem imorgon så det ordnar sig. Jobbar visserligen imorgon också men inte hela dagen. Och på söndag ska mamma, mammas kompis och jag gå på bio! Vi ska se Lyckan, kärleken och meningen med livet. Jag tror att det kommer vara en bra film, även om den bara fick en fyr i GP. Vad vet GP?
Jag brukar inte hålla med deras recensenter, så det är nog min typ av film, hoppas jag iaf. :)
Men nu ska jag spela lite spel! Kommer in senare med en bokrecension, tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0