Tvättdag

Vad kul att så många har hittat tillbaks efter resan då jag inte bloggade alls :)
Det är klart att det blir mindre besökare då.
Men men, nu sitter jag i mysbyxor och Albins huvtröja och myser innan jag ska gå och tvätta. Suck. Det är tråkigt att tvätta ensam men Albin jobbar ju, så vad kan man göra?
Får roa mig med lite Fruits Basket-avsnitt medan tvätten tvättas och torkas.
Det blir nog träning ikväll också. Kanske en tur in till stan och köpa en kalender av Toria också. Brukar köpa hos henne, de har så fina i läder hos Ordning & Reda.

Men men, nu ska jag ner och kämpa! Hoppas inte att någon är sen eller har snott min tid för då slänger jag ut deras kläder! Har hotat så förut men aldrig vågat, så jag vågar väl inte idag igen :P
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, jag tror nog att du har sett fler än mig. :)

Va händer idag?

2010-11-11 @ 11:04:15
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0