Tre julklappar klara!

Jag har pysslat färdigt för ikväll. Tre julklappar blev det. Säger inte till vem men två armband och ett halsband och jag är mycket nöjd. Letade länge efter speciella hängen som passade personen som ska få smycket. T.ex. ett hjärta eller en fågel osv. :)
Här är några bilder, dock inte på julklapparna jag gjorde utan Albins fina pyssel.


Så söt, grejar med lera och allt. :)


Såhär fint har han gjort! Vi ska försöka fixa så de ska bli örhängen som jag kan ha :)


Här är Allram och Lilltjejen också. :) Han är skillad!


De här fick vi förresten när vi köpte popcorn :) Hahaha, ascoolt!

Mysig kväll men nu är jag lite hungrig så jag ska gå och ta lite flingor. Imorgon ska jag jobba i fyra timmar och slutar vid tre, så jag har hela kvällen ledig. Mys! Och Albin är också ledig så vi kan spela spel och pyssla.
Hörs kanske mer ikväll annars får ni sova så gott så skriver jag imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad härligt att ha lite julklappar fixade.=)



Åh en bokhandel skulle jag älska att jobba i! Jorå håret blev bra men känns ovant.=) Nej jag är frisk men min män är det tyvärr inte men han är på bättringsvägen nu iallafall...

2010-11-18 @ 22:03:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0