Svinkallt!

Gå inte ut med kjol! Jag gör inte om det misstaget :)
Fint med kjol men så inte värt det när det är typ -7 grader :/ Aja, jag hade en himla rolig kväll iaf! Och min kompis kom dit, och det var trevligt för honom har jag inte träffat på ett tag. Och vi började prata med en tjej som också var där och det visade sig att hon jobbar i Mölnlycke där jag också jobbar! Hon jobbar på gymnasieskolan som lärare. Fun :)
Imorgon ska vi gå på improföreställningen, som säkert blir jättekul! Men innan det ska jag jobba. Och jag ska ha jeans och varma stövlar på mig!! Och varm kofta! Kanske slår till på en varm choklad innan jag börjar också. Mys att sitta med varm choklad inne och se att det är massa snö utomhus. Mums :)

Men nu ska jag äta lite yoghurt och sedan sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0