Supertidig morgon

Det är ju så tidiiigt.. Måste det vara nödvändigt att börja tidigare på helgen än på vardagen? Suck.
Jaja, jag har massor att göra på jobbet iaf, det ska faktiskt bli kul. Sortera gamla kalendrar som ska tillbaks.
Och ikväll är det improföreställning, yay! :)
Och imorgon blir det julpynt! Fast får vänta tills typ fem, Albin jobbar tills dess och det känns taskigt att julpynta vår första (riktiga) lägenhet utan honom. Så jag får vänta.

Efter jobbet ska jag köpa två julklappar till. Vet vad jag ska köpa, ska göra något mer smycke. Måste klura mer på vad man kan ge killarna. Tror faktiskt det bara är fem killar kvar som jag ska ge julklapp till och det är ju så svårt! 25, 23, 19, 16 och 2 år gamla är de. Vad ska man ge?? :P
Nej, nu måste jag göra mig iordning, snart ska jag ta bussen. Tur att jag bara ska sitta på en buss och slipper byta. Skönt att ha det så på morgonen.
Ha det, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0