Snöskoj

Idag har jag varit ute hela dagen känns det som!
Först åkte jag till min morbror med familj, var tvungen att gå upp för en hal backe i Kråkan (ett ställe som heter så), lite risky business. Men men, allt gick bra och jag kom fram och fick te och gosade med kusinerna. Spelade Uno mot lilla Saga och jag vann två ggr och sedan vann hennes mamma och jag kom tvåa.
Jag fixar nog inte det där att låta barnen vinna, för att de ska bli glada, jag är så himla tävlingsinriktad och vill vinna själv. Dessutom äger jag på Uno! :D
Efter att ha varit där i två timmar eller så, promenerade jag till Hembygdsgården där mormor satt ensam om någon hade lust att titta in. Förutom jag hade bara en till varit där. Stackars mormor hade tråkigt :( Men vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i en timme, sedan skulle jag med bussen.
Tyvärr missade jag den och fick sitta och vänta i en kall väntsal i en halvtimme men nu är jag äntligen hemma!
Nu väntar jag bara på Albin som slutar fem, och sedan ska vi äta god kinamat inne i stan! Mums. Och sedan julpynt såklart. Och kanske en film och jag lyckas tjata extra mycket :)

Hoppas ni har haft det varmare än jag idag :P

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas ni kan komma till någon kompromiss om granpyntningen då. Jag tycker det är roligt att blanda nytt och gammalt pynt, blir mer personligt så. Ja, jag misstänker att vi måste ha slängt dem när vi flyttade för vi hitta dem inte förra julen heller. Som tur är så kan man ju köpa r'ätt billiga ljusstakar.

2010-11-28 @ 16:37:26
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0