Smådeppigt

Nyss hemkommen. Det känns inte alls som min dag idag.
Inga Lanvin-kläder för mig, allt är slutsålt. Provade Ida Sjöstedt + JC:s röda klänning men den passade inte och jag kände mig ful och deppig. Suck. Hämtade ut ett paket med julklappar som jag hade beställt men när jag öppnade paketet hemma så visade det sig att julklappen jag hade beställt var slutsåld och nu måste jag komma på något nytt.
Fan!
Är smådeppig och inte glad alls.
Nu ska vi äta, för sötnosen Albin har gjort mat. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Också lite sugen på att testa den röda Ida Sjöstedt + JC klänningen men har inte orkat gå in och göra det... Låter inte som bästa dagen för dig. Ett tips är att hålla lite utkik på H&M:s hemsida för förra året kom det in massor mer av Jimmy Choo kollektionen efter att den sålts slut.. till och med reades ut lite. Nej jag gör inte heller det, tycker IKEA är bra.

2010-11-23 @ 20:33:26
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0