Scott Pilgrim vs. the World!

Albin och jag bokade nyss biobiljetter till Harry Potter nästa vecka, vi går på torsdagen. Och då kom jag på att jag vill se Scott Pilgrim vs. the World och visade trailern för Albin och han fick ryck och ville se den med en gång så vi bokade biljetter till tio i sju. Så vi ska på bio idag! :)

Spännande! Jag tror det är en sån film som jag kommer att älska och vilja se typ tio ggr. Den är kanske lite som Kick Ass, som är jävligt grym. Men vi får se ikväll :)
Det har varit rätt dåligt på bloggfronten men jag har sprungit runt och sett massa saker i fyra dagar så jag ville ha en dag där jag bara tar det lugnt och gör vad jag vill innan jag ska jobba igen imorgon.

Får se om jag orkar/hinner lägga in bilder från resan idag, annars får jag ta det en annan dag.
Det är ju bra att jag har saker att göra, som jag kan blogga om sen :P
Hoppas ni har en bra måndag och inte är deppiga, så hörs vi soonish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0