Rombilder från mammas kamera

Yes, här kommer lite fler bilder!


Mormor och jag på planet dit.


Det fanns rosförsäljare överallt. Creepy.


Cajsa och jag på bussturen.


Lite mer Forum Romanum.


Och lite till...


Jag i randigt. Mycket skum bild, kommer inte ens ihåg den :)


Varginnan och Romelus och Remus. Inte den "riktiga" statyn utan en mindre.


Vi på Colusseum.


Tänk att springa omkring där nere med ett galet lejon efter sig!


Det var ett bröllopsfölje som skulle till Colusseum, men vi skulle gå och äta, så vi såg inte vad som hände.


Vi ligger och vilar oss.

Det var de bilderna som inte var kort på samma saker som jag redan lagt upp :) Enjoy :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0