Pappas dag

Nu ska jag alldeles strax sticka iväg till bussen för att åka hem till mamma och pappa. Mysig middag med familjen! Vet inte riktigt vilka som kommer, men det är alltid kul :) Vet att mamma och pappa ska vara där (såklart) och brorsan, vovven och Sara och så kommer jag dit nu, och Albin kommer när han har slutat jobba.
Pappa har redan fått en pocketbok av mig, den fick han i förrgår. Han hade önskat sig den och ville betala för den men jag sa att han inte fick. Mohaha.
Vi ska titta lite på bilderna från Rom också, jag har lagt bilderna på ett usb och tar med mig. Och så får jag se mammas bilder, kan kanske lägga över några på minnet och ta med mig hem och visa för er. Får se! :)
Jag har förresten köpt en julklapp! Igår, åt morfar. En perfekt present som inte var jättedyr. Jag hoppas det går lika bra med alla andra julklappar.

Har ni några tips? Jag kan böcker, men vet ni andra tips får ni gärna hojta till :)
Ha det fint, hörs nog ikväll!

Kommentarer
Postat av: J E N I

blä, det där med julklappar är svårt ;o

vad kan man köpa åt en 20-årig syster?

2010-11-14 @ 16:28:50
URL: http://jenilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0