November

Första november! Det är dimmigt ute och jag har ont typ överallt, speciellt i vaderna, sen passet igår. Inte klokt. Det var ett qibox-pass, först lite bosningsmoves och i slutet lite qigong. Väldigt lite qigong, om jag ska vara ärlig. Men men. Vet inte riktigt hur hon lyckades men mina vader värker mest hela tiden :P
Det betyder kanske att jag var duktig och gjorde allt jag skulle.

Anyways, snart sticker jag till jobbet och är där i sju timmar. Egentligen hade det varit trevligt att bara ligga hemma idag men det går inte för sig. Pengar är bra, det ska man ha.
Målet efter jobbet blir nog att packa och se på Top Model.
Ha det fint idag!

Kommentarer
Postat av: nesrin

tacck hehe :)!

2010-11-01 @ 16:11:24
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0