Nervöst

Nu är det morgon jag ska snart jobba, as usual.
Men sitter och är så himla nervös. Vet inte om jag brukar vara såhär nervös innan jag ska resa någonstans. Tror inte det. Vet inte om det är att jag är förväntansfull eller bara nervös och rädd :P
Borde inte vara rädd, ska till en jättefin stad och har med mig mamma (tryggast!), mormor (tryggast!), moster (tryggast!) och kusin (småtryggt :P). De kan ta hand om saker, så jag borde inte sitta här och ha fjärilar i magen.
Synd att inte Albin kan följa med mig vart jag än går :P

Nej, nu ska jag inte vara sån!
Jag kommer kanske skriva ikväll men jag tar inte med mig mobilen så inga uppdateringar via den. Ingen dator, bara om jag hittar något internetcafé så bloggar jag, annars hörs vi väl på söndag kväll. Men jag hoppas på fruktansvärt mycket bättre uppdateringar nästa vecka, med bilder också.
Jag kommer ha så många olästa blogginlägg på bloglovin när jag kommer hem :P Igår hade jag typ 40 och då hade jag inte kollat sedan morgonen. Ni fattar :)
Men om vi inte hörs ikväll får ni ha en supertrevlig helg och vi hörs på söndag! :) Jag hoppas jag kommer få riktigt, riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0