När oskulder kysser

Per Hagman har skrivit några böcker som jag läste på gymnasiet, och som jag tyckte var ashäftiga. 90-tal och det var coolt att leva i Sthlm eller i Frankrike.



Nu hade det släppts en ny (eller mja, gammal) bok i pocket som jag slog till på.
Jag tyckte att den var väldigt konstig. Början var bra, även om den också var lite underlig. Att en sjuttonåring tänder på en trettonåring.. Men jaja, det kunde varit värre. Då var båda två så oskuldsfulla men sedan blir det värre med den saken.
Jag tror inte riktigt att jag gillade den. Det var för mycket om transor och hård kärlek och cyniskhet och allt. Nej, det är nog ingen bok jag skulle rekomendera till någon. Fick lite ont i magen när jag läste den, för det var ingen må bra-bok precis.
Läs något trevligare, tycker jag. Hans äldre böcker är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0