MySims

Nu har vi byggt fyra lådor och det var alla vi hade köpt, även om det finns plats för fler lådor.
Albin håller ifs på att flytta om alla lådorna så att det passar och ser snyggt ut och sedan ska alla hans tröjor in där. Efter det får vi se hur mycket plats jag får och vad jag kan ha för grejer där.
Kul att få mer plats! Och fina garderober är det också. Bilder får ni sedan när han har slutat skruva och ha sig.

Nu ska jag nog spela lite MySims! Det var väldigt längesedan och jag har lite tråkigt så jag ska nog sysselsätta mig en stund. Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad roligt med nya garderober.=) Vi skulle behöva fler garderober än vi har men det får inte plats.. Haha attans, inga träningsbyxor när då blir det förstås svårt.

2010-11-21 @ 18:56:38
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0