Love movies

Filmen var jätterolig och bra, precis min typ! Ni som gillar serier (nördar) och tv-spel och dylikt borde verkligen se den, då kommer ni gilla den.
Michael Cera är så töntig och rolig, like him. Jag tror att Albin gillade den också. Han hade kanske lite för höga förväntingar på den, och då blev den inte riktigt lika bra som han hade tänkt sig. Men men.
Jag är nöjd iaf :)
Och nästa vecka (på torsdag) ska vi på Harry P! Yay, jag är peppad! Jag är ledig då, så vi går redan tio över tre på eftermiddagen. Jobbar annars, så hinner inte gå på premiären. Sucks, but.. :P Life goes on.

Missade tyvärr Top Model idag, för vi gick på bio :/ Sucks :( Jaja. Får väl klara mig.
Nu ska jag göra mig iordning och sedan spela lite spel tror jag bestämt. Imorgon blir det jobb. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0