Lite stress

Nu har jag liiite bråttom!
Har nog missbedömt tiden eller så, men jag ska bara sätta upp håret och sedan sticka, så jag hinner med bussen iaf. Happ. En vanlig dag idag, fast det är fredag. Mysfredag månne?
Slutar iaf tre och ska då hem och mysa lite med Albin, förhoppningsvis spela lite tvspel och slå in några julklappar kanske. Hann göra dem igår men inte slå in dem, så det får jag göra snart.

Läste i Michaela Fornis blogg idag att någon hade skrivit en kommentar om att hon borde gå och dö.
Hur hemskt är inte det? Folk är så fruktansvärt fega på inernet. Skriver elaka kommentarer som de aldrig hade vågat säga till någon annan i verkligheten. Antagligen är det någon som är avundsjuk på henne, och det vore inte så konstigt. Tjejen är yngre än mig, har släppt en skokollektion och har ett kul jobb och går på modeevent och dylikt. Men man ska inte gå så långt och mobbas via internet, era fega jävlar. Det är faktiskt en riktig människa som skriver bloggen, inte någon robot och man blir ledsen när sånt händer.
Tänk om det skulle hända er? Hur skulle ni känna?

Nu måste jag sticka när jag fått ur mig lite vrede.
Ha en jättefin fredag och ta hand om er! Var inte elaka mot varandra, kramas istället. OK?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 09:52:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Förstår inte varför folk ska vara så avundsjuka och skriva elaka saker till andra på nätet. så himla fegt! Alltid skriver det anonymt också och vågar inte stå för det de skriver..



Ja riktigt skönt att inte behöva stressa i december, känner dock att jag nog kommer få göra det... Tack, blev riktigt nöjd men det känns väldigt ovant.=) Vad mysigt det låter, jag älskar verklligen böcker så jag hade trivts med ett sånt jobb. Ja man gör det, men som sagt, han är på bättringsvägen nu så man får hoppas att det fortsätter så.

2010-11-19 @ 11:39:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDES

Just för tillfället är det inte så hysteriskt mycket faktiskt, känns riktigt skönt! Vad händer i helgen?

2010-11-19 @ 15:37:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

- riktigt hemskt att skriva något sådant!

2010-11-19 @ 17:01:41
URL: http://d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0