Knugen och Harry P

Jag är lite nyfiken på all debatt och tänker inte ge mig in i något utan att ha kött på benen; alltså ska jag läsa "skandalboken" om Kungen. En motvillig monark, heter den som ni säkert vet som har kikat i lite kvällstidningar. Jag tycker att det är kul att läsa om hur folk tänker i biografier och så men detta är ju egentligen ingen biografi men det är intressant ändå.
Har inte kommit så långt, men gissa att jag kommer recensera den ;)
Jobb imorgon igen men ledig onsdag och torsdag. På onsdag blir det träning och på torsdag blir det bio! Harry P! Gissa om jag längtar?! :D



Hoppas att fler är peppade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0