Julmysfilmer

Brukar ni titta på filmer innan jul för att få rätta julkänslan?
Det brukar jag göra och jag tänkte lista mina favoritfilmer runt jul, och om ni, i december, har svårt att känna någon julig känsla så är det bara att sätta dig och titta på någon av de här filmerna så får du säkert en mysig, varm känsla inne i kroppen!


Love Actually är ett måste! Kärlek och jul och kändisar :)


Supermysig film, och Michael Caine är alltid bra!


Jim Carrey är också ett måste vid juletider.


Nightmare är alltid mysig, älskar alla sångerna.


De visar alltid Babe vid jul, så det har blivit en julfilm nu :) Obs! Bör bara ses på engelska, ej med svenskt tal.


Nissene på låven är en serie men det är himla roligt att titta på ändå!


Det utspelar sig på julen, så den får också vara med :) Tvåan funkar också, men ingen efter det.

Har ni några tips på julfilmer som ni tycker jag borde tagit med i listan? Bara hojta till i kommentarsfältet då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0