Jul på Liseberg

Jag åkte in till stan efter jobbet och mötte upp Albin och tillsammans gick vi in på Jul på Liseberg. De spelar julsånger, massa ljus överallt och säljer glögg, lussekatter, knäck och annat juligt.
Himla julstämning fick man! Man kunde åka skridskor där också.
Här kommer lite bilder!


De hade massa fina ljus också.


Gillar granen och speglingen i vattnet.


Några bockar.


Skridskoåkare!


Fina träd!


Skeptisk Albin :)


Gillar alla träden med ljus i.


De hade lite får där också.


En krubba.


Hagmans Konditori hade gjort en gran som man kan rösta på.


Albin bjöd mig på glass! Berry Nice tog jag, underbart god!


Jag tror Albin är mer beroende av Ben & Jerrys än vad jag är.. :P Han åt Baked Alaska och Cookie Dough.


Julstämning i november ftw!


Det fanns renar där också, som vanligt. Den till höger har bara ett horn. Stackars :(


Gillar vita renen och trädet bakom.


Det var skridskouppvisning också men vi såg så dåligt och det var kallt, så vi åkte hem. :)

Det var ganska kallt ute, så jag är fortfarande lite frusen i mina mysbyxor. Ska nog värma vetekudden. Sedan blir det fiskgratäng och kanske någon mysig film! :)

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ikväll blir det tacos och mys och imorgon kanske vi ska till ikea och lite andra butiker i Västerås :)



gud vad fint och mysigt det ser ut :)

2010-11-20 @ 19:28:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Vad fina bilder.=) Lät som en riktigt mysig helg. Vi har varit på 40 års kalas och nu ska vi spela lite spel.

2010-11-20 @ 22:15:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:43:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0