H&M-paket

Hej hopp, nu är jag hemma och vi har ätit mat och jag är mätt.
Vi åt spagetti och köttbullar och kollade på andra avsnittet av Ung och bortskämd som vi missade igår. Tyvärr hade jag läst vem som åkte ut i tidningen idag, och råkade berätta för Albin så han var väl inte superglad på mig. Ska försöka att hålla inne med sånt jag vet numera :P

Har fått ett paket från H&M med massa roliga pryttlar, fotar later. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! Bara ligga hemma hela dagen, fast jag tänkte träna på kvällen också så det blir någon ordning på torpet, som mamma brukar säga. :) De har förresten åkt nu och sitter väl på flygplan nu. För de kan nog inte vara framme än, om de åkte vid femtiden? Vet visserligen inte om de mellanlandar eller så.. Dåligt informerad :(
De kom in i butiken idag iaf och kramade mig hejdå och gav mig min Cosmo, som alltid råkar komma hem till dem. Måste ändra min adress snart alltså..!
Nu ska jag läsa igenom alla blogginlägg som har blivit en liten hög medan jag har jobbat men jag bloggar mer strax!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Härligt med paket och H&M har verkligen mycket snyggt nu.=)

2010-11-16 @ 21:32:31
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Ja men sånt behövs också.=) Ska bli kul att se bilder sen. Haft en bra dag?

2010-11-16 @ 21:50:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0