H&M-bilder på mitt paket

Yes, detta är vad jag fick hemskickat!


Denna fina tröjan har jag redan i beige med röda ränder men ville ha denna fina också, för den är så otroligt skön och mysig. Och fin! :)


En mysig halsduk kan man ju inte ha för många av? Denna är jättelång och räcker nästan ner till golvet.


Söta ballerinaskor! Ska man ha dem på jul eller blir det för mycket? :)


Och en tubhalsduk. Har inte haft någon sån, och den verkar mysig :)

Imorgon tänker jag lägga upp de bilder från Rom som kom från mammas kamera. Lite bilder på mig hittade jag, men inte många. Jag är nog mer fotograf än modell, bara att inse :)
Men jag är himla nöjd med mitt paket iaf!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fina halsdukar.=) Åh Rom är ju supermysigt.



Sv. Vad skönt att vara ledig. Jo min dag har varit helt ok. Ska du göra något kul imorgon då när du är ledig?

2010-11-16 @ 22:40:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0