Garderobsbilder

Här kommer lite bilder från garderoberna och lådorna!


Här är båda. En med spegeldörr och en med vitt. Den vita har inte handtag än, vi måste borra!


Vi har lite lådor men vi vet inte om vi ska ha hyllor eller lådor ovanför. Klurigt.


Här är det också lite tomt ovanför, antingen blir det lådor eller hyllor. Vi får se.


Jag har fått en sån här som jag kan ha smycken eller skärp och annat i, yay!


Älsklingen har ganska många tröjor men nu ligger alla så fint i lådorna.

Det känns riktigt bra att det börjar bli lite ordning. Nu borde jag bara ordna till med mina grejer. Tröjor och kjolar och byxor och annat.
Men nu ska jag äta en tallrik flingor!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad fina garderober.=) Vad bra med en sådan där förvaring för småsaker, skulle jag behöva. Haha ja här finns den ingen plats över, knappt så vi får plats själva. Det är bra med en välorgansierad garderob, lättare att hitta så större chans att allt kommer till användning. Ja du får ta och köpa honom ett par byxor.

2010-11-21 @ 21:54:45
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDES

Ja snart får man pynta hemma också! Vilka fina garderober, superbra förvaring ju!

2010-11-22 @ 09:15:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0