Dagen efter

Jag är så trött. Jag vet inte varför, jag har ju ändå sovit sju och en halv timme och det borde räcka kan man tycka. Men så kan det vara. Det var himla trevligt igår utom att jag kom för tidigt. Jag visste inte att tiden hade ändrats. Jag tror att det är min eviga förbannelse; att komma för tidigt hela tiden. Men det kunde vart värre. Isflak, massa gamla kompisar kom och det var himla trevligt på Lounge. De spelade Motown i början, vilket jag tycker mycket om. I allmänhet bra musik efter det. Jag satt mest och övade min engelska på Torias pojkvän. Jag borde gå ut oftare, det var himla mysigt. Fast det hade varit mysigare om jag inte hade jobbat dagen efter också men nu blev det ju som det blev. Idag är det lite jobb som gäller och sedan blir det nog en liten promenad med mamma. Och resten av dagen ska jag ta det lugnt och kanske se någon film eller spela tv-spel. Hoppas att ni har en mysig lördag och sitter inne med en filt och lite te. :) Vi hörs senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0