Turban är det nya nu?

Det var kul att se bakom kulisserna på SATC 2 men Albin vill inte få reda på så mycket innan vi ser filmen så jag fick se själv. Jag tycker att det är roligt att veta vad skådisarna tycker om rollerna och kläderna och hur filmen är, men det var lite dåligt filmat vid några tillfällen, lite småstörigt men ja ja. Det var kul!
Top Model 13 var kul att titta på men jag undrar när Erin ska åka ut?
Jag tycker inte att hon är snygg, hon är bara liten och gnällig. Jag vill att antingen Laura eller Nicole ska vinna. Nicole för att hon är himla snygg och duktig framför kameran och Laura för hon har en sån härlig dialekt och verkar vara en sån trevlig tjej plus att hon tar fina bilder. Stackarn som brände sig :/

Turban är tydligen det nya nu. Jag har sett det i flera modesidor i några tidningar, och jag tycker verkligen inte om det. No offense, men det ser ut som att man har den för man inte har något hår. Jag tänker på cancerpatienter när jag ser sådana bilder.


Dessa turbanerna är inte lika farliga som vissa bilder jag sett där håret inte syns alls men jag tror ni fattar vad jag vill säga med hela grejen.

Ingen turban för mig i sommar, alltså. Tror det blir en del turbaner i SATC 2 men jag tänker inte härma den trenden. Man ska ha det man vet passar sin kropp och jag tror jag vet det rätt väl men ibland tänker jag att man ska prova något nytt och så blir det bara fel :P Så jag vet att jag inte ens ska prova turban. Dels för jag inte tror att jag passar i det och dels för jag inte tycker att det är snyggt.
Tjatig är jag ibland.
Imorgon, efter jobbet, tänkte jag blogga om mina gener :P Eller ja, min uppfattning om dem. Har funderat en del idag på vad jag ska skriva men vi tar det imorgon för nu är det sovadags.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0