SYTYCD

Äntligen hemma från jobbet!
Det var väldigt varmt, eftersom jag har den dåliga smaken att klä mig för varmt. Jaja.
Imorgon blir det kjol! Är trött, man blir väl lite segare när det är varmt.
Fick gjort en del på jobbet, kändes bra.
Nu när jag kom hem känns det som att luften gick ur mig. Har inte lust att göra något alls, vill bara lägga mig i soffan och vänta på att Top Model kommer och att Albin lagar mat åt mig och matar mig med den.
Korv stroganoff! Mums!
Vi funderar på att cykla och köpa bröd, men får se om jag orkar.
Jobb imorgon också, kanske besöker mamma efter jobbet, vi får se.
Idag fyller min storebror 25 år. 25 år!!
Det är massor! I september fyller jag 23 år. Det är inte lika mycket.. :P Men jag har inte börjat oroa mig för att bli gammal, så löjlig är jag icke.

På tal om ingenting så kommer SYTYCD snart igen! Säsong 7 typ. Det börjar iaf 16:e juni, kl 21.55 i kanal 5. Don't miss it! Det är jättekul och de flesta är riktigt grymma.


Min favoritsäsong, förrförra tror jag det var.

Hörs sen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0