Sveket och Utvald

Hej hopp!
Jag har läst Sveket och Utvald av P.C. Cast & Kristin Cast. Tänkte att jag kör ihop de två recensionerna eftersom det är del 2 och 3 och för att de är rätt lika.
De är visserligen ganska lika med ettan också men men.


Del 2.


Del 3.

Zoey går fortfarande i samma årskurs på vampyrskolan Nattens hus men det sker lite förändringar. T.ex. dör hennes bästa vän, och hon suktar efter tre män; en människa (hennes ex), en vampyrelev och en vampyrman. Vem ska hon välja?
Svårt svårt. Jag tyckte att de var svåra att lägga bort men ibland kändes de lite fåniga. Hon är bara 17 år men är väldigt väldigt slampig. Illa. Men de kanske är så i Oklahoma, vem vet.
Läsvärda eftersom de är i flera delar och man vill ju veta hur det går. Varför är Neferet så konstig? Är Zoey den enda som vet vad hon egentligen går för?
Yes, läs ni.


Idag har jag jobbat och städat. Har dammat och pysslat. Funderat på hur man ska göra lite fint här. Man kan ju inte köpa ett nytt bord t.ex. för vi vet inte hur nästa lägenhet ser ut, om det passar där osv. Det är svårt :/ Och vi får väl inte ändra så mycket heller eftersom vi bor i andra hand. Jag vill ha en egen lägenheeet...!
Imorgon jobbar jag i fyra timmar, och sedan hade jag planerat att cykla in till stan och kolla in Bolagret om de har några snygga blomlådor. (Är jag gammal?)
Vill göra lite fint på balkongen nämligen.
Jag har en sprängande huvudvärk, det känns som att mitt huvud sitter i ett skruvstäd och att det trycker på båda sidor, ganska långt bak. Har aldrig haft det förut, så det är inte roligt.
Så jag ska gå och lägga mig hade jag tänkt. Men skriver igen imorgon. Hoppas ni får en mysig helg!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0