Sticky ikväll

Det blev förresten inget festande i Hammarkullen för min del idag. Jag missade tåget när jag fortfarande var på jobbet men jag tänkte kanske sticka dit imorgon. Är ju ledig. Men vi får se!
Ikväll tänkte jag faktiskt skippa ESC och dra in till stan istället. Castro skulle till Sticky, det var någon konsert. Och jag har inte varit ute på väääldigt länge. Så det blir det nog ikväll. Inget superfestande men en drink eller två.
Det blir nog trevligt :)
Har slängt in en tvätt i torkskåpet och hoppas att ett linne blir torrt innan tvättiden är slut så jag kan ha det ikväll.
Är hungrig :( Var är Albin? Vill laga god mat! :P
Jaja, tittar nog på ett avsnitt av The Hills istället.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Abby

Svar: Att klippa upp håret är en bra början, men olika längder kan man experimentera sig fram med platt eller volym.

/Abby

2010-05-29 @ 17:43:21
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: sissel

hoppas att du får kul på Sticky!!

2010-05-29 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0