Sovmorgon imorgon!

Yay!
Ingenting ska stoppa min sovmorgon imorgon! Jag stänger alltid av mobilen på kvällen så ingen kan ringa och väcka mig. Mohahaha! Och numret till lägenheten vet jag inte ens, så ingen kan ringa och väcka mig där heller.
Det enda som kan vara smolk i bägaren är om jag råkar vakna till lite och grannarna har på radion jättehögt som vanligt, eller om de ska klippa gräs precis utanför klockan åtta på morgonen som de gjorde idag. Eller om det var igår.
Men annars hoppas jag på god sömn.

Idag har jag jobbat. Rätt lugn dag, åkte hem, åt pannkakor, såg lite Top Gear och cyklade sedan till Hemköp för att handla en glass med Albin. Fast de hade inte Calippo så vi cyklade till Pressbyrån men de hade inte glassen Albin ville ha så då handlade vi på 7-eleven istället. Mysigt med att kunna cykla när man känner för det. :)
Och imorgon ska vi nog åka till Mölnlycke och promenera med mamma och Oliver på eftermiddagen. Nice!
Men jag kan skriva mer imorgon om planerna för dagen.
Tog förresten lite bilder på böcker som jag har köpt! Jag tror att jag får recensera dem också, kanske ska försöka recensera en bok varje dag. För jag har läst ut några, nämligen. Sedan får det bli lite mer sällan. Men jag har massor att läsa! Så roligt, jag älskar ju mina böcker <3


Bokhög!


Köpte denna för nostalins skull. :)


Denna håller jag på att läsa på engelska just nu.


Lite suddig men ni ser ju vilken det är. Den vill jag börja på snart!


Ville ha den bara för namnet. Får se om den är bra också :P


Har hört att den är bra, så den slog jag till på.


Mamma gillade den förra boken hon skrev, så jag försöker mig på denna.


Denna har jag precis läst ut, ni kan få en recension imorgon.


Som ni ser är det medförfattaren till He's just not that into you och tv-serien Sex and the City. :) Har inte läst den än dock.


Denna boken lär vara jätterolig. Hoppas!


Denna boken är typ som Twilight mixat med Harry Potter. Jag kan recensera den i övermorgon. :)


Jag håller på med andra delen just nu. Spännande..!


Sista delen. Den är nog också spännande.

Jisses, vad jag har fullt upp! :)
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Ikea Family-katalogen. See ya! ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0