Sommarmusik

Hejsan!
Hemma från jobbet och från stan där Albin och jag hittade pappa som sprang på duktigt fast det är jättevarmt. Min mosters kille missade vi, och mammas kusin och min syssling också. Missar också Toria eftersom hon startade sent. Det var fruktansvärt varmt i stan och det har varit varmt hela dagen när jag har jobbat.
Nu har vi ätit glass och jag ska snart kika på SATC-filmen men innan det hade jag tänkt att lägga upp en liten lista på musik som jag kommer lyssna på i sommar, och förhoppningsvis ge er nya favvoartister.
Here we go!

The Shins - Australia
David Guetta f. Akon - Sexy bitch
Gypsy Kings - Hotel California
Salem Al Fakir - 4 O'Clock
Train - Hey, soul sister
Kate Nash - Do-Wah-Doo
David Guetta f. Kid Cudi - Memories
Teddybears - Cardiac Arrest f. Maipei
Stromae - Alors on danse
Alphabeat - Fascination
Jay-Z f. Alicia Keys - Empire state of mind
Blue Lagoon - Break my stride
Bob Marley & The Wailers - Three little birds
Colin Hay - Overkill (acoustic version)
The Congos - Don't blame it on I
Detektivbyrån - Life/Universe
Donkeyboy - Ambitions
OneRepublic - All the right moves
Timbaland f. Katy Perry - If we ever meet again
T.V. Carpio - I wanna hold your hand

Det var nog det sålänge. Finns säkert massa fler låtar som jag vill tipsa om men det kan vi ta en annan dag. :)
Nu filmdags!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0