Solros

Vi hade en liten miss i våran planering: Börje Salming var och signerade igår.
Attans :P
Ifs hade jag ändå inte kunnat gå eftersom jag jobbade då men det var ju lite surt att vi missade det.
Så vi gick runt lite och kikade i affärer; jag provade lite saker på Gina, ett fint linne med svalor på och en vit spetsklänning. Visserligen köpte jag inget men det var kul att prova. Köpte dock en rosa klocka på Clas Ohlson men den är för stor. Vet inte om jag ska lämna tillbaks den eller om jag ska försöka fixa så att någon kan reglera den.
Jaja.
Vi köpte två blommor också, en solros att ha på balkongen och en St. Paulia, en lila, som vi ska ha i fönstret. Den är så liiiiten! Två krukor köpte vi också.



Det känns bra att pyssla lite. Vi fikade på torget också och vi åt varsin räkmacka. Drack hallonsoda. Mums!
När vi kom hem städade vi undan lite prylar. Bar ner lite porslin och julsaker till förrådet. Nu ser det lite bättre ut. :)

Jag ska nog se ett avsnitt av The Hills nu hade jag tänkt. Första säsongen. Sedan får vi se vad som händer.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0