Skrattfest

Äntligen hemma!
Det var kallt ute och jag är som vanligt för dåligt klädd så det var riktigt skönt att komma hem och bara slänga på sig mysbyxorna och sambons huvtröja.
Ni som missade Afterwork impron missade något roligt! Himla synd för er, men det kommer tillbaks i augusti, berättade de. Sista fredagen i augusti, alltså.
Det var så roligt, jag skrattade så jag fick ont i kinderna och ont i huvudet. :)
De som jobbar där är så duktiga på massor av saker, jag är väldigt impad av allt de gör. Skulle önska att jag inte var så förbaskat blyg bara!
Efter jobbet åkte jag direkt in till stan. Albin skulle iväg på en studentgrej så jag tänkte att jag skulle gå själv. Det vågar man ju. Men grejen var att jag bara satte mig och inte pratade med någon :( Jag är helt enkelt tjejen som iakttar folk istället för att prata. Dåligt, jag vet.
Jag måste bättra mig! Jag känner ju igen folk från tidigare kvällar, men vet inte om de känner igen mig eftersom jag inte springer upp på scenen och leker och improviserar. Klart man inte märks om man inte leker och bara sitter tyst, lyckat Josie... :P
Jag lovar att försöka bättra mig att prata med folk iaf. :)

Jag är himla trött nu. Imorgon ska jag upp halv åtta och börja jobba vid tio, så det blir väl till att sova snart. Albin träffar sina kompisar, så är ensam hemma. Lugnt och tyst, inget TV-spelande :)
Men innan jag sover ska jag läsa massa bloggar, folk har tydligen uppdaterat medan jag har varit borta. Kul! Några nya bloggmänniskor har hittat hit, så deras bloggar ska jag också kolla in. Men vi hörs imorgon efter jag jobbat klart. Eller imorgonbitti om jag orkar skriva något.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Jag var ju också där! Har du glömt det?

2010-05-31 @ 12:23:40
URL: http://albin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0